Så er den hurtige Hanne færdig med udfordringen 🙂
Da afgang 2015 brodøserne havde udstilling, fik de en lille gave/udfording af Annelise og mig.
De fik hver en lille pakke med små stykker stof og lidt broderigarn. Vi lavede også 2 ekstra så vi også fik én hver 🙂
Med pakken var der en lille opfordring til at sy en lille pung/taske, hvor alle stoffer skulle være repræsenteret og med både hånd- og maskinbroderi.
Her er billeder af hvad nogle af os er gået i gang med.
Nu de fleste af os er færdige med efteruddannelsen i broderi, så kan der blive plads og lyst til noget nyt, når vi mødes.
I weekenden d.31/1 og 1/2 mødtes 4 af de 6 om lørdagen i Helsingør, for at gå ud og tage fotos, med tanke på at der kunne arbejdes videre fra fotos til broderi.
Vi tog mange billeder både mere arkitektoniske, som huse og døre,
og vi tog også nærbilleder af strukturer som mure og brosten.
Dagen efter mødtes vi og arbejdede med nogle af billederne. Der blev printet nogle billeder ud på stof, som vi så vil brodere videre på.
Så har der været fernisering på udstillingen af forskellige broderier fra “Afgang 2015”
Det er en rigtig fin udstilling og sjov at se de forskellige eksempler på hvordan man kan udføre mange af de opgaver, man kommer igennem på efter uddannelsen.
Her er lidt billeder fra ferniseringen. Jeg håber der kommer flere i den nærmeste tid.
Åbningstider: se nedenstående indlæg