Så er 2. Møde i gang.
Her er Annelises billede, som er blevet færdigt siden sidst.
Vi ser på hvad de forskellige medlemmer har syet siden sidst og hvad de er i gang med.
Margit, Karina, Hanne, Annelise og Ulla deltog i den 2. workshop dag i Odense. Den 1. var i maj, samme sted.
Vi havde en dejlig og lang dag. Tine Wessel, Amy Lyngaa og Bettina Andersen underviste. Emnerne var forskellige aspekter af de negative flader i forhold til de positive, i et billede.
Her er nogle billeder. Jeg er desværre ikke sikker på hvem der har syet alle tingene.
Så har vi været samlet for første gang 🙂
Den 12. og 13. oktober var vi alle 6 i Helsingør. Vi snakkede, syede og hyggede os. Vi lavede aftaler for det kommende år.
Nogle af os skal allerede mødes d. 2 november til Frit Broderi Workshopdag